Méně je někdy více. Tohle není klišé. Aneb rozhodně nechcete logo ve všech barvách duhy, na letáku deset různých fontů a firemní barvy nejsou celá paleta z Photoshopu. To nikdy nefunguje.

 

Pokud se chystáte vytvořit novou značku pro své podnikatelské záměry nebo pokud máte v úmyslu provést revizi Vašeho aktuálního firemního vzhledu, jste na správné adrese. V žádném případě ale nestačí příjít, říct „chceme nový vizuál“ a myslet si, že je to vše. Jako u ostatních mnou nabízených služeb je nejdůležitější konzultování (může probíhat i online). Musíme se seznámit, musíte mi představit Váš obor podnikání z Vašeho pohledu a měli byste mít i nějakou představu o tom, proč vás napadlo měnit vzhled. Při těchto rozhovorech si obvykle dělám poznámky, díky kterým jsem schopná vysledovat, kdo jste, co děláte a kam se chcete posunout – tedy ve své podstatě vymyslet Vaši vizuální identitu na míru. Většina z Vás totiž pro své projekty dýchá, Vaše podnikání je Vaše dítko a děláte ho s láskou – je tedy ideální, když spolu zvládneme ten kus Vás, co jste do něj vložili, ukázat nejen lidem, kteří už Vašimi zákazníky jsou, ale především těm, kteří o Vás ještě neslyšeli.

 

Pokud ještě žádnou vizuální identitu nemáte, půjdeme na to postupně  – dáme  spolu dohromady firemní logo i s manuálem, který Vám pomůže zorientovat se v tom, jaký vizuál grafických materiálů by se měl dodržovat. S hotovým logem pak můžeme vytvořit vše potřebné od hlavičkového papíru přes vizitky až po inzerát v novinách. Můžete se ozvat i v případech, kdy potřebujete nový web nebo třeba zpracovat texty, které by se na něm měly objevit.  Je možné domluvit i překlad textů do angličtiny či němčiny, který pro Vás zajistím externě. Běžně také navrhuji a zprostředkovávám výrobu různých propagačních předmětů, dárků k nákupům a podobných drobností. Všeobecně platí, že pokud moje práce opouští virtuální prostor a má se stát fyzickým předmětem, dostanete pár doporučení, jak na to – ať už jde o výběr papíru, vhodné tiskárny pro Vaše potřeby v okolí atd. Prostě si ráda pohlídám, aby výsledek stál za to.

 

Když vím, že můj svetr pletla nějaká Anička, že je támhle od Zlína a petrolejová je taky její oblíbená barva, vážím si ho úplně jinak, než kdyby byl z nějakého řetězce.  Toto je sice přehnané, ale věřte, že Vaši zákaníci také raději vědí,  s kým mají tu čest, i když nepotřebují znát velikost Vašich bot nebo vědet, co jíte běžně k večeři.

 

Samozřejmě se věnuji i tvorě jednotlivých grafických materiálů a není problém mě požádat o jednorázové vytvoření vizitek nebo třeba pozvánky na výstavu. Vše je o domluvě, tak se prostě ozvěte a uvidíme, jak to dopadne. Pokud však potřebujete grafiku častěji, je vždycky lepší dávat tyto práce jednomu člověku, který udržuje určitý sjednocený vizuální vzhled při zpracovávání podkladů. Je totiž ideální, když si vzájemně nepřekáží tři lidé, kteří mají různé představy o dokonalém výsledku –  to není vizuální identita, ale „pejsek a kočička vařili dort“.

 

Opakování je matka moudrosti. Logo udělané ve Wordu není dostačujícím podkladem. Stejně jako dvě věty naškrábané tužkou na politý papír nejsou vhodným podkladem. Samozřejmě s tím pracovat lze, je ale potřeba počítat se zvýšením ceny o čas, který s tím strávím navíc.

 

Ceník:

1 hod. / 450 Kč

1 stránka od 300 Kč

Logo od 2000 Kč

Individuální ceny při pravidelné spolupráci dle rozsahu prací

pristav
Bella Salvia
nalane
Ukázky
0

Your Cart